Kopiowanie

Hej!
Proszę, nie kopiuj postów, zdjęć bądź innych informacji z tego bloga. Jeśli bardzo chcesz, zapytaj się wcześniej Tyny (martynka_p).
~ Tyna | Martyna | Marti | martynka_p

poniedziałek, 30 marca 2015

Zapowiedzi serii + Hot or not [1]

Witanam!
Jestem wykończona. Szkoła mi #lansuje #mózg. Tencza nie gadaj o głupotach tylko przejdź do posta.
Na sam Początek chciałabym ogłosić, że mam zamiar prowadzić ok. 3 serie. Oto one:
  • Hot or Not
  • Q&A
  • Loga
Tak.. Do HoN (Hot or Not) możecie się zgłaszać nawet pod tym postem. Tak samo jak z logami :)
A #kjuendej to wiadomo... Zadawajcie pytania.
Z tymi logami to mam proste wymagania.

Musicie zgłosić się w komentarzu,
napisać tam: nick, motyw i (ewentualnie) ksywę.
Również musicie mnie zaprosić na konto (PuzeleQ),
ponieważ ta sztuczka mi nie działa (Modzi są źli ;-;) .

Proste, prawda?
Pamiętajcie, że bez tego nie zdobędziecie loga!
Serie będą się pojawiać co tydzień.
HoN w każdy poniedziałek
Q&A w każdą środę,
a Loga w każdy piątek.

Dobrze.. teraz przejdźmy do posta! :)
Na dzisiaj wybrałam sobie trzy użytkowniczki, jakże tej cudownie różowej gierce. Między innymi są to TheFlorence, Natalka_Cudo, mim121
Zacznijmy od TheFlorence:


Sry, za zamknięte oczy ;-;
Twarz: Wszystko jest spoko, ładny kolor skóry, ładne oczy (których nie widzę) nos też spoko.. Nie mam się do czego przyczepić. 10/10 #aco
Włosy: Tenczowate <3 Bardzo mi się podobają. Nie tylko dlatego, że śa w kolorze tęczy, ale ogólnie mają ładne ułożenie i ten teges. Trochę razi to w oczy. Boże co ja gadam.. chyba właśnie o to chodzi (?) Ciesz się, że mam dobry humor :) 10/10 #aco #x2
Sukienka: Ładna. Też tenczowata. Ładny ma krój, ale.. czy tylko mi się wydaję, że to trochę pogrubia MS? :P 9,5/20 
Obuwie: Te buty mi tutaj nie pasują.. Lepiej by chyba wyglądały gdyby były bez tego odstającego czegoś. Kolorystyka pasuje, ale same buty już nie. 8/10
Dodatki: (Uszy) Widzę tutaj tylko te uszka. Nie powiem, ładne. Bez tego by wyglądały gorzej. #git #mazejon. 10/10 #acocococoococo

Jak tak spojrzeć to sam look wygląda trochę #oczojebnie (aż sama oczy zamknęła) ale podejrzewam, że właśnie o to tutaj chodzi! Jasne kolory są moim zdaniem lepsze. Ogólna ocena: 57,5 Gratuluję!



TheFlorence poszło bardzo dobrze! Teraz może.... mim?

Znowu #oczojebne :]

Twarz: Ładna.. taka standardowa. Wszystko mi się podoba tylko.. te usta mają jakiś taki dziwny kształt, ale jest dobrze ;] 9,5/10
Włosy: Zielone <333333[...]333 Bardzo lubię tą fryzurę! Jest taka... po prostu jest ładna. Koniec kropka. 10/10
Bluzka: Heh, spoko. Nigdy takiej nie widziałam. Ma fajne... wycięcie. Jezu skojarzenia. Ja bym czegoś takiego nie założyła (strach się bać). :P To twój gust. Myślę, że to całkiem ładne. nieprawdaż? 10/10
Spodnie: To nie są spodnie tylko spodenki na poszarpanych rajstopach (HELOŁ). Ogólnie to są ładne, lecz jak widać jest tu tzn. lag przy butach. Ale to już nie twoja wina, tylko MSP.. 9,5/10 #lajf #is #brutal
Obuwie:  Standardowe trampki. Nic dodać, nic ująć. jest #gites. 10/10
Dodatki: (Czapka, Bransoletki) Jak widać, jest to komplet. Dodatki są dobre, lecz... dodałabym tu jeszcze jakiś naszyjnik. Na przykład taki z krzyżem :) 9,5/10

Uwielbiam #oczojebne look'i. A wy? :) Ładny komplet, kupiłabym (jakbym miała hajs...). Ogólna ocena:  58,5 Gromkie brawa!



I naszą ostatnią uczestniczką jest Natalka_Cudo

W końcu coś co mi nie psuje wzroku :)

Twarz: Szczerze mówiąc to jedynie nie podobają mi się usta. A dokładniej kolor us.. gdyby były jaśniejsze. Ale jak tak spojrzeć to nawet tu pasują! 9,5/10
Włosy: Lubię tą fryzurę. Jak tak się zastanowić to czego ja nie lubię. Wracając do oceny... podobają mi się takie roztrzepane fryzury. 10/10
Bluzka: Biały t-shirt na, ktory został zarzucony pudrowo-różowy sweter. Wygląda to bardzo dziewczęco. Uwielbiam taki styl. Oliwia konkrety... Nie mam do czego się tu przyczepić. 10/10
Spodnie: To nie są spodnie tylko znowu.. jakieś spodenki i poszarpane pończochy (wtf). Te roztrzepańce dodają tego uroku i dzięki temu look nie jest przesłodzony. #Gitesmazejon. 10/10
Obuwie: Standardowe balerinki. Szczerze mówiąc to nigdy ich nie zakupiłam, gdy miałam vipa. Ogólnie to mi się podobają. Buty jak buty... 10/10
Dodatki: (Opaska) Opaska jest spoko, ale wydaje mi się, że to za mało.. Nie mówię, żeby wszyscy zakładali ubrania jak Niemki, ale lepiej by to wszystko wyglądało gdybyś dodała jeszcze jakiś naszyjnik, czy coś w tym stylu :) 9,5/10

Uważam, że look jest udany. Może jest troszkę mdły. Ale.. dobrze jest. Bardzo się różni od tych wyżej. Ogólna ocena:  59 brawissimo!


Nie będę wam dawała żadnych wyników, ponieważ wszystkim dziewczynom poszło bardzo dobrze! 
W sumie Natalce poszło najlepiej :) Ogólnie to... Wszystko takie było 3oczojebne, ledwo co widzę... ale oddycham, ruszam się, mówię... ŻYJĘ. To chyba wszystko co miałam wam do przekazania! Nie zapomnijcie się zgłosić do serii ! :)
Do zobaczenia! :3


9 komentarzy:

  1. Zgłaszam się do HoN c:
    Nick: lala NR1 0
    Level: 24
    Look: coś tam [2]
    ~~Cind

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się do Hot (...)
    I oczywiście proszę o logo.
    Nick: Sheylen
    Look: Elegance is sometimes needed

    Logo:
    Nick: ! Donata ! lub Sheylen
    Może być też gdzieś Ilona (moje imię). Motyw jaki chcesz tylko nic z różowym.

    A pytania do Q&A zadajemy pod tym postem?

    ~ ! Donata !
    ~ Sheylen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenia! ;) Tak, można zadawać pytania pod tym postem :3
      ~Liq

      Usuń
  3. Zgłaszam się do #hotornota.
    Nick: moviepianka
    Look. E. No. Ten najnowszy.

    ~Tuńczyk
    `Moviepianka

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Czego się boisz?
    2. Masz chłopaka? B)
    3. Jesz mięso? D:
    4. Który masz nr dziennika.
    5. TENCZA? B)
    6. Dlaczego jesteś likłikiem? :v
    7. Kiedy #uridzinqi?
    8. TENCZA
    9. Wierzysz w istnienie lamorożców? *o*
    10. W jakie gry karciane umiesz grać?
    11. Ulubiona liczba?
    12. Zasnęłaś kiedyś w lodówce? (Wiem, dziwne ale ćśś)
    13. KOCHAM TRZYNASTKE <3 A ty?
    14. Z czym masz piżamę? :33
    15. TENCZA
    16. Majezon vs Mazejon
    17. Jakie czytasz blogi?
    18. Dostajesz oceny czy OCENY B)?
    19. Ile masz baterii na telefonie nał?
    20. TENCZA


    ~Tuńczyk
    `Moviepianka

    OdpowiedzUsuń
  5. Szykuj się. ^^
    1. Masz drugie imię?
    2. Grasz w TFM?
    3. Wiesz, że jestem miszczem Q&A?
    4. Potrafię dobić 300 w jednej części. ^^
    5. To było pytanie?
    6. Ulubiona potrawa?
    7. Jakiej muzyki słuchasz?
    8. Jesteś wieśniag ze wsi?
    9. Bo ja tak.
    10. Lubisz 69?
    11. Wiesz, co 69 znaczy? xD
    12. Oglądasz skoki narciarskie?
    13. PANIE, CO TO ZA SIEDZENIE NA KIBLU BEZ WYPRÓŻNIANIA?!
    14. Ćpasz majonez?
    15. #TENCZARZONDZI
    16. Lubisz hasztagi?
    17. Najgorsza rzecz jaką zrobiłaś?
    18. Czy to nie są zbyt normalne pytania?
    19. ...
    20. UWAGA! Wyłączam myślenie!
    21. Panie, czemu się panu zawsze chce wtedy, kiedy mnie?
    22. JA CZY TY CZY TUŃCZYK?
    24. Co byś zrobiła, gdyby kibel wyskoczył Ci przez okno i uciekł?
    25. A wiesz, że on właśnie to robi?
    26. Ulubiony film?
    27. Co robisz w nocy po ciemku?
    28. A co robisz, gdy nikt Cię nie widzi?
    29. A przynajmniej, gdy myślisz, że nikt Cię nie widzi?
    30. Czemu gffałcisz lodówkę?
    31. Czy ja mam niedojebanie mózgowe?
    32. Tencza xD
    33. Ulubiony KOLOR?
    34. Kakało
    35. Mam 69% baterii...
    36. #BEZSKOJARZEŃ
    37. Kakało...pijesz?
    38. ;-;
    39. Ulubiony sportowiec?
    40. Q czy A?
    41. Ulubiona litera?
    42. Ulubiony znak interpunkcyjny?
    43. #TENCZAMISZCZEM
    44. LUBISZ TUŃCZYKA?
    45. Czemu Tyna nie pisze?
    46. Masz własnego bloga?
    47. Cl + Na = ?
    48. Masa atomowa Potasu?
    49. Ulubiona rzecz?
    50. #JEBAĆBIBERA

    W tej części to tyle.
    Bye.

    ~ ! Donata !
    ~ Sheylen

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się do HoN.
    I proszę o logo.
    Mój nick na MSP- herna76
    Look- cosieczek XD

    OdpowiedzUsuń