Kopiowanie

Hej!
Proszę, nie kopiuj postów, zdjęć bądź innych informacji z tego bloga. Jeśli bardzo chcesz, zapytaj się wcześniej Tyny (martynka_p).
~ Tyna | Martyna | Marti | martynka_p

wtorek, 5 maja 2015

Move It Yeah [*]

Hei!


A więc, bardzo bym chciała tutaj loga robić ale nikt się nie zgłasza więc nie. :'(


Ok, wczoraj zobaczyłam taki jeden temat że zmienili Move It Yeah na jakieś.. Nie wiem co. Na jakieś GÓWNO. (Przepraszam ale normalnie inaczej tego się nie da nazwać.) Wygląda jakbym miała usiąść ale nie mogę.

Ale czemu zmienili tą ukochaną animację? Pewnie już się nie nazywa Move It Yeah bo po co by się tak nazywała? Mogli inne animacje po zmieniać ale tą? Akurat tą? Moją ulubioną animację. Zawsze ją kochałam.

No to tyle. Zostawmy [*] Na cześć dawnej animacji Move It Yeah.

~~Ulub


4 komentarze:

  1. Mi możesz zrobić logo. ♥
    ~Pikachu♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się nazywasz na mysypy bo m=bym musiała cie zaprosic x

      Usuń
  2. Pewnie zmienili ponieważ wiesz....wygląda....no pewnie dużo osób (bo wiesz jakie osoby są na msp "zboczone")...udawało, że się gwałciło ;___; i żeby nie wyglądała tak, zmienili na to....coś ;-; jak ty piszesz ,,Jakby postać chciała usiąść, ale nie mogła". Też ją lubiałam ;C

    OdpowiedzUsuń