Kopiowanie

Hej!
Proszę, nie kopiuj postów, zdjęć bądź innych informacji z tego bloga. Jeśli bardzo chcesz, zapytaj się wcześniej Tyny (martynka_p).
~ Tyna | Martyna | Marti | martynka_p

czwartek, 9 kwietnia 2015

Przeprosiny + Stare MSP.

 Witanam!
Zacznijmy od tego, ze Was strasznie przepraszam za nie pojawienie się żadnego posta przeze mnie. Ale wiecie - chciałabym wygra ten konkurs na redaktora (na blogu emily). No dobrze..
W dzisiejszym poście poruszymy temat o starym MovieStarPlanet. Często na forum można zauważyć tematy "Stare MSP - WRÓĆ!". Nie rozumiem tego wogóle. Grałam na starym MSP. Jeśli nie wierzycie to sprawdźcie sobie na moim dawnym koncie (oliwia0000000) od kiedy gram. Od 2011. Miałam wtedy 7 lat. A wracając do tematu, Stare MSP z 2011-2012 moim zdaniem było brzydkie. Miało odcień tylko szary, żółty i czarny.
(Źródło: Google grafika)






Jak wiadomo były tam również unikatowe rzeczy głównie ubrania:



I wszyscy sobie bezinteresownie pomagali. Teraz już tak nie jest. Dużo osób na MSP ma w statusie coś w tym stylu "Dajcie grafa albo wywalam ze znaj -,-". To jest bez sensu. Niestety ale jak  ja takie coś widzę to od razu wywalam. Można poprosić o pomoc. Jak widzę status " Zapraszam do oglądania seków bo mi już nie duzo brakuje do następnego levela. Proszę" To wtedy chętnie pomagam. Jednak jest jakaś mała grupka ludzi, która zachowuję się tak jak na Starym MSP. To jest jedynie moje zdanie, każdy myśli o czym innym. Jednak wczoraj odkryłam link do starego msp! Wiem że mogą tam być wirusy. W najgorszym stopniu trojan, ale się nie boję. Zaryzykowałam swoim komputerem i klinkełam, ale pokazał mi się error. To ten link :  http://www.moviestarplanet.co.uk/main....
Ale i tak, radzę nie wchodzić :/
Znalezione obrazy dla zapytania stare msp
Przepraszam, ze post taki z d**y wzięty, ale nie mam totalnie weny. Przepraszam (znowu). W sumie to tyle! :)
Dzięki za uwagę.
Narazie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz