Kopiowanie

Hej!
Proszę, nie kopiuj postów, zdjęć bądź innych informacji z tego bloga. Jeśli bardzo chcesz, zapytaj się wcześniej Tyny (martynka_p).
~ Tyna | Martyna | Marti | martynka_p

niedziela, 29 marca 2015

Konkurs na redaktora.

Hej!

Tu ja - drugi raz.

Chcę ogłosić konkurs na redaktora.

Sama nie dam rady (szkoła), więc z chęcią przyjmę nowe osoby do prowadzenia ze mną tego właśnie bloga.

Jakie mam wymagania? Chciałabym, by osoba, która się zgłosi umiała pisać poprawnie, bez żadnych błędów językowych oraz ortograficznych (np. czesc1 bylam w kinie na filmie o guchym czlowieku ktury slyszal > Cześć! Byłam dziś w kinie na filmie o głuchym człowieku, który słyszał). Przyszły redaktor powinien również pisać dość często - nie wymagam cudów, ale chciałabym ok. 5 postów na tydzień, jeśli nie miał by czasu - ok, rozumiem (każdemu się zdarza). Chciałabym, byście mieli pomysły na posty c:

To w sumie tyle o wymagania, mało - prawda?

Zgłaszajcie się w komentarzach, napiszcie o sobie, o blogowaniu oraz podajcie gmail. Być może mi się spodobacie i od razu Was zaproszę? Czas trwa, nie ma dokładnej daty - napiszę po prostu kiedy koniec.

Byee ;**


18 komentarzy:

  1. Tyno kochana.Oczywiście, ze się zgłoszę.
    Nie chcę pisać za bardzo o swoim wyglądzie i o sobie bo chyba mnie znasz, prawda?
    No dobra coś napiszę...
    Jestem Oliwia i mam 12 lat.
    Wyobraźcie sobie dziewczynę z rudymi włosami, zielono-niebieskimi oczętami, porcelanową cerą i piegami.
    Na swój wiek jestem dość wysoka, ponieważ mam 167 cm wzrostu.
    Tsa najwyższa w klasie.
    Charakter?
    Ne ma co tu opisywać.
    Uparta, nieokrzesana...
    Już się zaczyna..
    Jestem całkiem miła i pomocna.
    Kurde no.. nie umiem siebie opisywać.
    Blogować zaczęłam we wrześniu 2014r.
    Mam swój blog "msp-wedlug-liquiqa.blogspot.com".
    Mój gmail to:olerek.6@gmail.com
    PeeS: Moge ci zrobić nagłówek jeżeli chcesz :)
    To tyle!
    ♥TP♥
    Łiquiq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zapomniałam o swoim nicku na MSP. (Skleroza boli)
      Nick : PuzeleQ
      ~WIESZ KTO

      Usuń
  2. O GŁUCHYM CZŁOWIEKU KTÓRY SŁYSZAŁ XDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Może się zgłoszę, jeszcze się zastanawiam. c:

    ~Tuńczyk
    `Moviepianka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tuńczyk zgłoś się! <3
      Trzynaście Tuńczyków Tańczy Tangoooooo

      Usuń
  3. Ja się zgłaszam, jak potrzeba jakichś informacji o mnie to pisz :).
    Nick na MSP: Snowbordziara28

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej mam na imię Amelia mam 12 lat nieskończone.
    Piszę hmm... chyba nie robię błędów ortograficznych.
    W tygodniu mogłabym napisać od 3 - 5 postów.
    Mam bloga o MSP - malinowe-msp-razem-z-nami.blogspot.com
    O życiu - zyciewedlugmelki.blogspot.com

    Na MSP nazywam się Selenne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć!
    Mam na imię Karolina, mam 12 lat. Bardzo lubię blogować oraz rysować. Myślę, że ten blog ma szansę zabłysnąć. Bardzo chciałabym tu pisać. Mam dużo pomysłów na posty. Uwielbiam MovieStarPlanet, mam vip-a na rok. Uwielbiam robić looki. Podziwiam Cię. Mam też trochę pomysłów na ulepszenie bloga. W tygodniu mogłabym pisać około 5 postów. Na półrocze mam 6 z J.Polskiego, raczej nie robię błędów ortograficznych. Mam nadzieję, że przyjmiesz mnie chociażby na okres próbny. Mój blog o życiu: tonietakieproste-karolina.blogspot.com. Piszę tam trochę dziwnie, ale msp to moja wręcz pasja i no poprostu...

    Nick na msp: MaggieTheMagic

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Jestem Gabi. W lipcu skończę 12 lat. Jestem miła i raczej słucham się innych. Jeżeli jednak wiem, że jesteś w błędzie, to ci o tym powiem. Nigdy nie miałam własnego bloga. Za to piszę na klanach, watahach. Nick na MSP: 1babi1 gmail: 1babi1gabi@gmail.com
    Mam nadzieję, że mnie przyjmiesz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć!
    Jestem Oliwia i mam 11 lat, urodziny obchodzę 29 lipca.
    Jestem dosyć sympatyczną osobom, w blogowaniu mam jakieś doświadczenie, iż miałam bloga (usunięty)!
    Co do wyglądu; jestem niska, noszę okulary, mój kolor włosów to blond itede itepe. :)
    Na MSP ogólnie gram od 2013 roku, a konto Quick Girl założyłam w styczniu 2015 br.
    Ok to chyba na tyle. :p

    NICK; Quick Girl
    G - MAIL: quickgerl@gmail.com

    Pozdrawiam Gorąco! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć!
    Jestem Maja (koleżanki mówią mi Majami albo Majek) mam 11 lat 30 września skończę 12.
    W blogowaniu mam nawet dobre doświadczenie (jeśli mogę tak powiedzieć) mój
    blog-http://majusiekk.blogspot.com/.Nie ma dużej ilości postów, ponieważ blog ma nie całe 2 tygodnie. Nie robię błędów ortograficznych.
    Jestem miłą i sympatyczną osobą. Dość często się denerwuje xD. Co do wyglądu;mam 152 cm wzrostu, szaro błękitne oczy i jestem szatynką c: .
    Na MSP gram prawię dwa lata. Mój nick to herna76 aktualnie mam VIP'a, ale za tydzień mi się kończy. Mam 16 lvl.
    Mój e-mail: herna6161@gmail.com
    Pozdro
    Maja ♥
    Odpowiedz ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć Kochana Tyno :)
    Jestem Wiktoria mam 12 lat. Chodzę do 6 klasy podstawówki. Może tak na wstępie powiem Ci jeszcze że mam małe doświadczenie w blogowaniu. Sama piszę bloga o moviestarplanet-----> http://jedna-laska-jak-z-obrazka.blogspot.com/
    Nie popełniam zwykle błędów ortograficznych :) W stylistyce również nie zaliczam tz. gaf :) Mogę również powiedzieć że posiadam talent pisarski. Pisanie opowiadań, wierszy idzie mi bardzo dobrze. Właśnie pracuję nad opowieścią do konkursu pt. "Złote pióro prezydenta". Mam "smykałkę" do pisania więc uważam że sprawdzałabym się dosyć dobrze w roli redaktorki.
    Chodzę do klasy sportowej więc mam mało czasu przeznaczonego na inne zainteresowania, ale dałabym radę pisać 4-5 postów/ tydzień. Uważam również że mam ciekawe pomysły na posty oraz znam kilka "sztuczek" które można robić na MSP.
    Z całą pewnością nie interesuje cie mój wygląd zewnętrzny, ale mogę powiedzieć, że jestem ciemną blondynką o zielonych oczach. Mam 165 cm wzrostu i ważę xkg (nigdy ci tego nie zdradzę xD) Moimi mocnymi cechami jest kreatywność, dobroć, solidność i upór. Nie jestem kłamczuchą więc to też jest na "+" Moimi negatywnymi cechami jest na pewno to, że łatwo się denerwuję :D. Nie będę przeciągać :) Mój nick na MSP to Patrycja 8563 (masz mnie w znay) a mój email (niestety na O2) to wiktoria.2208@o2.pl
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj kochana Tyno!
    Jestem Wika (nie, nire Wiktoria). Mam 11 lat (w lipcu 12). ;*** Chodzę do V klasy szkoły podstawowej. Jeśli chodzi o doświadczenie, to mam swojego bloga http://siostrucha0508.blogspot.com. Nie popełniam błędów ortograficznych. :) Staram się pisać tak, aby każdy zrozumiał nawet najtrudniejszy tekst. Myślę, że mój wygląd cię nie interesuje, ale... Żyje się raz! XDDD Jestem niebiesko-oką dziewczyną z ciemno brązowymi włosami i jasną karnacją (ale nie jedtem biała). XDD Mam ... Ymm... 150 lub mniej cm wzrostu, więc olbrzymem nie jestem... XDD Ważę... OJ TEGO NIE POWIEM. XDDD Z charakteru jestem miła, dobra... Póki mnie nie wkurzysz, haha. ;D Mój nick na msp to siostrucha0508 (nie pytaj xd). Mój gmail to siostrucha05@gmail.com (kto by się spodziewał). XDD

    Pozdrawiam
    Wikaaa ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, jeśli są jakieś błędy, ale piszę z tableta... :C

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hellu!
    Nazywam się Ania, mam 13 lateq - 31 paź. 14 ^^.
    Interesuję się fotografowaniem. Lubię rysować oraz oglądać animuuu. (ta, anime xd) Na MSP mam jakąś tam swoją fotkę. Jestem osobą miłą, (jedyna dobra cecha!111)..dziwną no i nieśmiałą, raczej łatwo się ze mną zaprzyjaźnić. Obecnie piszę na jednym blogu z MSP - http://szaloneee-msp.blogspot.com/. Najbardziej na MSP lubię robić looki oraz filmy - chociaż rzadko je robię.
    Mój nick na MSP to Patusia25 - na wszelkie pytanka odpowiadam. :3
    Dobra, co z blogowaniem?
    Posty mam zamiar pisać ok. 4 razy w ciągu tygodnia, ale oczywiście nie zawsze mam czas. Chciałabym aby moje posty były dość oryginalne, oraz chciałabym zrobić w końcu jakąś serię - serię jeszcze nie wiem z czego, ale może się dowiem. xD
    Lubię oceniać konkursy lub looki. To by było dla mnie najlepsze, jakaś seria czy takie ocenianie, oczywiście by były inne notki, np. o jakiś instrukcjach, ciekawostkach itd.
    To chyba wszystko.. a gmail!
    Gmail: ihartie69@gmail.com (ciekawe czemu 69, hum?)
    Pozdrowionka! :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć, jestem Seive i taki też jest mój nick na MSP!
    Mam 13 lat, a moją przygodę z blogowaniem rozpoczęłam niedawno.
    Link do mojego bloga: http://msp-to-nasz-swiat.blogspot.com/
    Myślę jednak, że nadawałabym się do roli redaktorki. Piszę poprawną polszczyzną (6 na koniec roku z języka ojczystego, jest się czym chwalić), umiem się rozpisać na różne tematy. Moją pasją są książki, muzyka, śpiew i grafika, a na MSP uwielbiam robić i oceniać looki (możesz zerknąć na mój profil). Mam sporo wolnego czasu popołudniami, nie byłoby więc problemu z pisaniem częstych notek. Myślę, że mogłabym poprowadzić jedną lub parę serii :3 Jestem chętną do współpracy i raczej bezkonfliktową osobą, myślę więc, że możemy się dogadać.
    Mój email: solar.wither@gmail.com

    OdpowiedzUsuń