Kopiowanie

Hej!
Proszę, nie kopiuj postów, zdjęć bądź innych informacji z tego bloga. Jeśli bardzo chcesz, zapytaj się wcześniej Tyny (martynka_p).
~ Tyna | Martyna | Marti | martynka_p

sobota, 4 kwietnia 2015

Wielkanocny boonie + życzenia wielkanocne

          Szczałka Wam!
Na początku chciałabym przypomnieć, że nadal czekam na propozycje na tematy looków! :)

          Dziś chciałabym przedstawić Wam z bliska uroczego boonie, którego mogliśmy (i jeszcze możemy!) zdobyć w wielkanocnym Polowaniu na pisanki. Ja uwielbiam takie zbiory zadań, od razu jak zobaczyłam to wyzwanie, to włączył mi się taki tryb #zbierania_achievementów. Po prostu MUSIAŁAM zdobyć główną nagrodę. I się udało!

          Tak przedstawia się nasz maluszek na pierwszym poziomie rozwoju. Chciałam zrobić jeszcze zdjęcie jajka, ale wyklułam go już w czwartek ;w; Wam też się ciągle chrzanią dni tygodnia? Ja już trzeci dzień w tym tygodniu jestem przekonana, że jest niedziela!
           Ale dobrze, wróćmy do zwierzaka.
        Boonie prezentuje się na prawdę uroczo i ma ładne kolorki. Te zielone oczęta podbiły moje serduszko <3 Swoimi uszkami stworek nawiązuje zapewne do wielkanocnego zajączka, a zamiast typowych dla boonie rogów, ma kwiatki - stokrotkę i tulipana. Bardzo pomysłowe, choć według mnie estetyczniej by było, gdyby oba rogi były stokrotkami. 

           W tym okresie świątecznym posty nie będą pojawiać się tak często, jakbym chciała (JA NADAL CZEKAM NA WASZE INSPIRACJE DO SERII!). Mam do ogarnięcia jeszcze własnego bloga, który dopiero startuje. Nie mam jeszcze redaktorów, więs... Poza tym niedawno wznowiłam pracę nad moim komiksem i moje biurko wygląda tak:

          Dlatego już teraz chciałabym Wam złożyć serdeczne życzenia wielkanocne. Niech zajączek postara się w tym roku z prezentami, Wasze pisanki niech będą najpiękniejsze, jajka do stukania miały najtwardsze skorupki, nie żałujcie sobie kiełbasy i nie połamcie sobie zębów na cukrowych barankach!

Serdeczne pozdrowienia. #nowe_logo


2 komentarze: