Kopiowanie

Hej!
Proszę, nie kopiuj postów, zdjęć bądź innych informacji z tego bloga. Jeśli bardzo chcesz, zapytaj się wcześniej Tyny (martynka_p).
~ Tyna | Martyna | Marti | martynka_p

sobota, 4 kwietnia 2015

Stylizacje #2

Hei ^^
Dzisiaj do wos rodacy przybyłam by napisać kolejnego posta ze stylizacją na zwierza, a mianowicie na





#chwilanapięcia


























ŚWINIE! (pzdr. dla autorki tego pomysłu tzn. Moviepianki PS. Dzięki Tuńczyk za pomysł!).






Twarz- nie chciałam zmieniać koloru skóry, bo nie pamiętam jaki ja mam i to jest dość duży minus.  3/10
Włosy- fajne upięcie i to jest plus, ruszoffe takie prosiaczkowe. 10/10
Kostium- jest ruszoffy i taki fajny. 10/10
Spodnie- jak już może zauważyliście tu są także spodnie i będzie 80 a nie 70 punktów, teraz do rzeczy brokatowe, RUSZOFFE ♥, śliczne ♥. 10/10
Buty- trampki, które koffam ♥, ruszoffe! 10/10
Dodatki- rękawki, uszka dla kucyka, ale wydają mi się prosiaczkowe, i wszystko RUSZOFFE. 10/10
Kolorystyka- wszystko różowe, jednolite trochę nudne. 6/10
Ogólnie- ogólnie jest spk, ale jest parę niedociągnięć   9/10
Razem- 68/80 nie źle!

                                                       ~Herna~


PS.Wszystkie błędy jakie widzicie w treści posta są robione specjalnie (to dla nie kumatych).
Tutaj również napiszcie w komach zwierza.
Papatki ^^

4 komentarze:

  1. Powinnaś nie brać świnki, tylko wziąć, ekhem... Dżdżownicę :3

    ~ Tyna

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie jakbym zdjęła uszy to byłaby niezła dżdżownica c:
    ~Herna

    OdpowiedzUsuń
  3. Świnia i dżdżownica - te podbieństwo xdd

    ~Tuńczyk
    `Moviepianka

    OdpowiedzUsuń