Kopiowanie

Hej!
Proszę, nie kopiuj postów, zdjęć bądź innych informacji z tego bloga. Jeśli bardzo chcesz, zapytaj się wcześniej Tyny (martynka_p).
~ Tyna | Martyna | Marti | martynka_p

środa, 1 kwietnia 2015

Q&A [1]

Witanam!
Zacznę od podziękowań :) Baaaaaaaaaaaaaaaaaa[...]aaaaaaaaaaardzo wam dziękuję za tyle pytań do Q&A :D Nie sądziłam, ze będzie ich 70. Nawet nie zdajecie sobie z tego sprawy jak bardzo jestem szczęśliwa. Cieszę się, że w końcu (Oliwia, przecież to tak długo nie trwało) pojawiły się te wyniki konkursu na redaktora. To racja - Tencza nie może bez przerwy pisać. Mam nadzieję, że ten blog w przyszłości zabłyśnie. Nie mówie, żeby był taki jak blog Abieski i miał z milion wyświetleń, ale aby byli stali czytelnicy. No dobrze... Bez zbędnego przedłużania będę odpowiadać na te pytania :)

Pytania od Natalaa :33:
1.Czego się boisz? - Dużo rzeczy się boję... Na przykład... Wysokości i ciasnych pomieszczeń.
2.  Masz chłopaka? B) - Aktualnie to nie, ale kiedyś miałam. Wiem - NIeprawdopodobna                   Historia :)
3.  Jesz mięso? D: - Jem, ale nie jestem kanibalem.
4. Który masz nr dziennika ? - Czwarty <3
5. TENCZA? B) - #noba B)
6. Dlaczego jesteś likłikiem? :v - Chodzi ci o ksywę? Moja ksywa jest od mydła.
7. Kiedy #uridzinqi? - 6 Lipca <3
8. TENCZA - Nie umiem na to odpowiedzieć.
9. Wierzysz w istnienie lamorożców? *o* - Nawet z jednym mieszkam xD
10. W jakie gry karciane umiesz grać? - W żadne.
11. Ulubiona liczba? - 6
12. Zasnęłaś kiedyś w lodówce? (Wiem, dziwne ale ćśś) - Nie zmieszczę się do lodówki D:
13. KOCHAM TRZYNASTKE <3 A ty? - #noba
14. Z czym masz piżamę? :33 - Zgaduj B)
15. TENCZA - #tencza
16. Majezon vs Mazejon - Mazejon <3333333333[...]333333
17. Jakie czytasz blogi? - Abieski, Nat i Tuńczyka.
18. Dostajesz oceny czy OCENY B)? - OCeny
19. Ile masz baterii na telefonie nał? - Zero :)
20. TENCZA - #tenczowata


Pytania od Sheylen ( O Jezusie kochany):
1. Masz drugie imię? - Tak, Anna
2. Grasz w TFM? - #nein
3. Wiesz, że jestem miszczem Q&A? - Zajebiaszczysto (WTF)
4. Potrafię dobić 300 w jednej części. ^^ - #miszcz
5. To było pytanie? - Chyba tak.
6. Ulubiona potrawa? - No nie wiem... Spaghetti (?)
7. Jakiej muzyki słuchasz? - Jeżeli chodzi o gatunki to wszystkie, o wykonawców to dużo. Np. Ed' a Sheraan'a i te de, i te pe.
8. Jesteś wieśniag ze wsi? - Taq B)
9. Bo ja tak. - Pjona Zią
10. Lubisz 69? - Nie wiem, nie próbowałam.
11. Wiesz, co 69 znaczy? xD - Niestety tak.
12. Oglądasz skoki narciarskie? - #jużuali
13. PANIE, CO TO ZA SIEDZENIE NA KIBLU BEZ WYPRÓŻNIANIA?! - Eee.. Tak (?)
14. Ćpasz majonez? - Nie no co ty. Ale ćpam #mazejon
15. #TENCZARZONDZI - Tsa, ciekawe gdzie.
16. Lubisz hasztagi? - #noba
17. Najgorsza rzecz jaką zrobiłaś? - Skłamałam.
18. Czy to nie są zbyt normalne pytania? - Nieeeeee...
19. ... - ...
20. UWAGA! Wyłączam myślenie! - Strach się bać.
21. Panie, czemu się panu zawsze chce wtedy, kiedy mnie? - A bo ja wiem.
22. JA CZY TY CZY TUŃCZYK? - Eee... Pstrąg?
24. Co byś zrobiła, gdyby kibel wyskoczył Ci przez okno i uciekł? - Nie mam bladego pojęcia.
25. A wiesz, że on właśnie to robi? - NIEPRAWDA!
26. Ulubiony film? - "Jaś i Małgosia - Łowcy Czarownic", "Chłopiec pies", "Polowanie na czarownice", "Polowanie na piranie", "Mój przyjaciel Hachiko", "Oz wielki i potężny", "Alicja w Krainie Czarów".
27. Co robisz w nocy po ciemku? - Marzę.
28. A co robisz, gdy nikt Cię nie widzi? - Śpiewam Piosenki Patriotyczne lub Harcerskie.
29. A przynajmniej, gdy myślisz, że nikt Cię nie widzi? - To samo.
30. Czemu gffałcisz lodówkę? - WTF?
31. Czy ja mam niedojebanie mózgowe? - Nieeee..
32. Tencza xD - GDZIE?!
33. Ulubiony KOLOR? - Wszystkie kolory tęczy (Kto by się spodziewał)
34. Kakało - #mniam
35. Mam 69% baterii... - Przypadek? Nie sądzę.
36. #BEZSKOJARZEŃ - #skojarzenia
37. Kakało...pijesz? - Tsak (Tasak)
38. ;-; - ^^
39. Ulubiony sportowiec? - Ja (?)
40. Q czy A? - Hmmm.. &
41. Ulubiona litera? - Chyba "F"..
42. Ulubiony znak interpunkcyjny? - .
43. #TENCZAMISZCZEM - #miszczowskich (wtf x2)
44. LUBISZ TUŃCZYKA? - #noba
45. Czemu Tyna nie pisze? - Przecież napisała :)
46. Masz własnego bloga? - Mam, ale nie podam linka.
47. Cl + Na = ? - BUM BUM
48. Masa atomowa Potasu? - Eee.. BUM BUM ?
49. Ulubiona rzecz? -  Nie wiem.
50. #JEBAĆBIBERA - #noba


W sumie... to tyle! Nie dostałam więcej pytań 

Ile tego :o Pzdr, 
~ Tyna

Tyna xD
Dobra...
Na czym ja tu...
Możecie zadawać pytania pod tym postem, tylko proszę - nie powtarzajcie ich.
Tencza Was serdecznie pozdrawia ♥
Pa!

1 komentarz: