Kopiowanie

Hej!
Proszę, nie kopiuj postów, zdjęć bądź innych informacji z tego bloga. Jeśli bardzo chcesz, zapytaj się wcześniej Tyny (martynka_p).
~ Tyna | Martyna | Marti | martynka_p

niedziela, 29 marca 2015

Wilekanoc tuż, tuż! Wielkanocne zadania! + Tencza rasistką?!

Witanam!
Drugi post łiii.. bez przedłużania...
Jak już pewnie zauważyliście na naszej grze pojawiły się zadania Wielkanocne. 
Kliknij aby powiększyć

Jak widać są tutaj zadania. Tak myślałam, że będzie to jak z Halloween. Na końcu dostajemy cudownego boonie. Narazie możemy zrobić cztery pierwsze zadania, po jakimś czasie następne i następne. "Dokończa wszystkie Wielkanocne zadania, aby odnaleźć Wielkanocnego..."? Hah, ktoś zapomniał coś dopisać. Podejrzewam, że powinno tam być "boonie", ale mogą również napisać "zwierzaka". Tencza, ogar. Ogólnie wszystko ładnie i estetycznie ty wygląda tylko te kolory trochę rażą. Można dostać oczopląsu. Fakt, nie powinny być ciemne, ale też nie powinny być #oczojebne. No dobrze... Zobaczmy pierwsze zadanie!


Wiedziałam!
To jednak boonie!
W pierwszym zadaniu trzeba "upolować" Wielkanocne pisanki. Wiemy, że jest ich dokładnie 5 i, że są zielone. Za wykonanie tego zadania zdobywamy 50 fame i 60 starcoins. Podejrzewam, że za następne zadanie zdobędziemy 70 sc, za jeszcze następne 80 sc... itd. Można również pominąć to zadanie (po ciul, to jest łatwe). Jedną pisankę widzę obok zadania. Stoi i opiera się o zadanie (WTF). Ta MS przypomina mi pisankę. stanęłam na czwartym zadaniu. muszę czekać by dać kolejnego grafa. 
Hmmm.. strasznie krótki ten post. Może go jeszcze jakoś rozszerzę i coś napiszę (?).
Tylko co...
Czekajcie...
Niech pomyślę...
Oliwia zaraz przyjdzie, idzie szukać następnej sensacji [11:16]
Już wróciłam [11:20]

Więc.. dawno, dawno temu w naszym sklepie na MSP pojawił się konkurs "Report Racism".
Coś z Rasizmem.
Oburzyło mnie to, gdy zobaczyłam koszulkę, która prosi, aby zgłaszać rasistów.

Po prostu się zezłościłam. Moderatorzy nie szanują ludzi, którzy są rasistami?
Szczerze mówiąc, w jakimś sensie jestem rasistką.
Tsa, zgłaszajcie mnie.
To nie jest tak jak myślicie. Ja toleruje czarnoskórych, lecz mam inne zdanie na temat Japończyków i chińczyków. Tak, nie toleruję żółtoskórych.
"ALE ONI CI NIC NIE ZROBILI!!!"
Mylicie się. Miałam kiedyś bardzo przykrą sytuację z obywatelem Chin. Nieważne.
Podejrzewam, że gdyby zablokować wszystkich rasistów na MSP to by ta gra zbankrutowała.
To moje zdanie.
Wniosek: Tencza nie lubi żółtego, ale lubi czarny i lubi biały.
Proste?
Proste.

Nadal ten post nie powala. 
Ogólnie to chcialabym jeszcze dodać, że mam zamiar zrobić serie z logami, więc śmiało zgłaszajcie się!
No ten teges..
To chyba tyle!
Dziękuje za uwagę!
Pa! :3


(Wiem, że post taki z dupy wzięty, sorry)

2 komentarze:

  1. Fajnie piszesz! Mam podobne zdanie na temat rasizmu. Śliczne logo <3

    MaggieTheMagic

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebiszczaste logo.

    Fajnie piszesz. :) Ale screeny mogłabyś przycinać.

    ~ ! Donata !
    ~ Sheylen

    OdpowiedzUsuń