Kopiowanie

Hej!
Proszę, nie kopiuj postów, zdjęć bądź innych informacji z tego bloga. Jeśli bardzo chcesz, zapytaj się wcześniej Tyny (martynka_p).
~ Tyna | Martyna | Marti | martynka_p

niedziela, 29 marca 2015

Tencza wkroczyła na bloga?!

Witanam! :3

A któż to,
a któż to,
a któż to jest?
Tencza ogar.

Od czego by tu zacząć...
Jestem nową redaktorką na tym blogu (odkrycie).
Tencza.
Coś wam to mówi?
Nie?
A Liquiq?
Pewnie nie :')
Przedstawię wam trochę bardziej moją osobę.
Nazywam się Oliwia i mam 12 lat.
Obecnie chodzę do 5 klasy podstawówki.
Mieszkam na wsi, która jest posadzona w największym województwie w Polsce.
Czyli Mazowieckim.
Jestem (nie)normalną osobą. 
Ale może najpierw zacznę od wyglądu.

Więc...
Wyobraźcie sobie bardzo wysoką (167 cm wzrostu) osobę  z rudawymi włosami, zielono-niebieskimi oczętami, z porcelanową cerą i piegami.
( I z trądzikiem, ćśśśśśśśśś)
A tak szczegółowo... Mam bardzo duże oczy, średniawy nos i mało pełne malinowe usta.

Charakter?
Miła i sympatyczna, ale i trochę złośliwa.
Mega perfekcjonistka.
Pomocna i służąca bogu harcerka :') (ZHP)
Prawdomówna i szczera do bólu.
Ambitna i głupia..

Hmmm... Nie umiem się rozpisać. Umiejętności?
Dużo osób twierdzi, że jestem niezłym fotografem i reżyserem. Uwielbiam tworzyć loga/podpisy, które pojawiają się na końcu postów :)  Umiem ładnie recytować i czytać. No chyba każdy w moim wieku umie czytać? Wiem, ale ja zawsze biorę udział w konkursie pięknego czytania i nie powiem, że nigdy nic nie wygrywam. 

W sumie to.. tyle!
Moja osoba nie jest zbyt ciekawa.
Wiem.
Nie lubię jakoś za bardzo przedłużać..
Dziękuje wam za uwagę!
Do następnego posta!

5 komentarzy:

  1. Cześć. <3

    Zajebiszczaste logo, sama robiłaś?

    ~ ! Donata !
    ~ Sheylen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tak sama robię loga ;3
      Jeżeli chcesz to mogę ci zrobić :)
      ^TP^
      ~Liquiq

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Dziękuję. <3
      Tylko ostrzegam, że na Donacie mam okropny kolor skóry (wypadek), a na Sheylen mam jedną animację...

      ~ ta co powyżej

      Usuń
    4. Poradzę sobie!
      Myślisz, że na moim nowym koncie mam jakąś animacje?
      Zawsze coś wykombinuje! Tylko proszę zgłoś się przy moim najnowszym poście z seriami, które zapowiadałam :)
      ♥TP♥
      Łiquiq

      Usuń