Kopiowanie

Hej!
Proszę, nie kopiuj postów, zdjęć bądź innych informacji z tego bloga. Jeśli bardzo chcesz, zapytaj się wcześniej Tyny (martynka_p).
~ Tyna | Martyna | Marti | martynka_p

wtorek, 31 marca 2015

Grafik Tenczy, czyli (mało) ważna sprawa :)

Witanam!
Przez to, że nie mam zamiaru pisać codziennie postów i tłumaczyć się dlaczego ode mnie się nic nie pojawia piszę grafik. Bez zbędnego gadania o duperelach wam go przedstawię. Oto on:

Poniedziałek - post (Hot or Not)
Wtorek - Brak posta
Środa - post (Q&A)
Czwartek - post
Piątek - post
Sobota - post
Niedziela - Brak posta

Napisałam konkretnie jakie serie będą się pojawiać, ale co z rzekomymi "Logami" ? Postanowiłam, że.. po prostu pojawią się, gdy przyjdzie na nie czas. Nie będę ustanawiała, żadnych dni i ten teges, ponieważ nie wiem kiedy będę mieć wenę, a kiedy nie. Mój humor często się zmienia, wiecie jak to jest. Dobra, serie są, ale... co z tymi miejscami gdzie pisze tylko "post"? Wtedy napiszę coś o MSP. Wybiorę sobie jakiś temat i go przedstawię. Rozumiecie? Mam nadzieje, że tak :) Brak posta to wiadomo - nic się ode mnie nie pojawi. 
Ogólnie to.. dziękuje za komentarze pod postami ;] Cieszę się, że podobają się niektórym z was moje loga, jestem z siebie dumna!
To w sumie tyle w tym poście. 
Nie miejcie pretensji, że jest krótko, ale to tylko informacja.
Dziękuję za przeczytanie!
Pa! :3

Hah, nie mam nawet czasu na zrobienie sobie nowego loga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz