Kopiowanie

Hej!
Proszę, nie kopiuj postów, zdjęć bądź innych informacji z tego bloga. Jeśli bardzo chcesz, zapytaj się wcześniej Tyny (martynka_p).
~ Tyna | Martyna | Marti | martynka_p

niedziela, 29 marca 2015

Post powitalny.

Cześć!

Tutaj Tyna.

W tym poście opowiem Wam troszkę o sobie, blogu itp..

Tak więc, jeśli chodzi o mnie - mam na imię Martyna, lecz wolę moją ksywkę - Tyna. Mam trzynaście lat (w tym roku kończę). Mieszkam w Polsce. Moje ulubione kolory to - czarny, niebieski oraz biały. Jeśli chodzi o wygląd - mam piegi, noszę okulary, lecz niedługo soczewki (zdjęcie zobaczyć można w profilu google).

Blog - wcześniej prowadziłam tego bloga, ale usunęłam. Postanowiłam założyć go jeszcze raz c:

Nie mam szczerze już co pisać.

Taki króciutki post.

Paa!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz