Kopiowanie

Hej!
Proszę, nie kopiuj postów, zdjęć bądź innych informacji z tego bloga. Jeśli bardzo chcesz, zapytaj się wcześniej Tyny (martynka_p).
~ Tyna | Martyna | Marti | martynka_p

sobota, 11 kwietnia 2015

Nowa Moviestar na początku gry

Cześć ^.^
Dzisiaj przygotowałam dla Was bardzo oklepany post, ale uważam, że każdy może z niego skorzystać dlatego właśnie postanowiłam go napisać. No to tak...
Dzisiaj pokażę Wam jak stworzyć ładną MovieStar na początku gry. Zaczynajmy !
 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1) Najpierw wybieramy kolor skóry :) Ja wybieram nie jasny, nie ciemny, taki średni *.* (Uwaga pod koniec zmieniłam kolor skóry)

2) Teraz oczy, nos i usta. Ja stawiam na brązowe oczka i różowe usta
3) A teraz włoski :)
4)  Teraz ubrania :) Zależy kto co lubi ja lubię czarno-białe ubrania

5) Na koniec buty *.*
6) Efekt końcowy :) Czyż nie jest ślicznie ^^

To się żegnamy :) Do zobaczenia kochani :*
~MeLL~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz